sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Uuden kameran kanssa on opettelemista


Tässäpä tunnelmakuva kuvausreissultani. Kuvasin kahta pohjantikkaa ja innostuksissani heittelin lapasiani sinne tänne. Ehkäpä pohjantikan kuva putkahtaa tänne joskus myöhemmin...vaatii hieman rajausta, kun kolmen metrinkin etäisyydeltä on vielä iso osa kuvassa kuitenkin kuusipuuta. Täytyy hankkia lisää tekniikkaa, kunhan budjetti sallii.
Olen ottanut taas edistysaskeleen Runotalon polulla, kun sain hankituksi uuden kameran. Se on Canon EOS 450D. Olen niin aloittelija näissä kuvaushommissa, että en tiedä osaanko oikein edes kertoa mikä kamera minulla on, mutta uskoisinpa jonkun ymmärtävän. Nyt on paljon opeteltavaa, kun tuntuu, että mikään ei menekään niinkuin entisen perus digikamerani kanssa. Hyvä kun sain tänään lopulta kuvat Runotalon blogiini. Lisäksi selvisi, että tämä minun miniläppärini ei olekaan käytettävissä kameran mukana tulleen kuvienkäsittelyohjelman kanssa. Minun kärsivällisyyteni ja ymmärrykseni tahtoo aina näissä asioissa loppua hyvin lyhyeen :)
No, eiköhän kaikki lähde lopulta sujumaan. Täytyy vain jaksaa tutkia asioita ja mahdollisuuksia.

Ei kommentteja: