torstai 18. elokuuta 2011

Mitä Runotaloon kuuluu nyt?


Sain Johannalta Ullakon aarteet blogista tämän kuvan 1700-luvun markkinoilta ja pakkohan minun on tämä kuva vielä julkaista. Kuvassa siis minä ja äitini. Äitini yritys on nimeltään Tuulihelmi ja kunhan ehdin niin laitan hänelle oman blogisivuston, jossa hän voi esitellä käsintehtyjä kirjojaan.

Mitä Runotaloon kuuluu? Lomailen päätyöstäni vielä pari viikkoa, joten voin keskittyä täysin Runotaloon ja leppoisaan olemiseen. Puutarhaan en ole päässyt käsiksi siten kun tahtoisin, vaikka siellä olisi valtavasti tekemistä. Taidan odottaa kesäisempiä päiviä.

Sain vihdoin laitettua Runotalon Facebook-sivun. Olen harkinnut asiaa vähintäänkin vuoden ajan. Jostain syystä se on minulle iso askel, mutta nyt se on tehty. Seuraavaksi tarvitsen 25 fania, että saan Runotalon nimellä facebook osoitteen. Itseään on nolo mainostaa, vaikka niin ei pitäisi olla. Yritän rohkaistua ja lopettaa ujoilun. Seuraavaksi haluan uudistaa aarrekarttamaailma blogiania selkeämmäksi.

Voimasiilit ovat tulossa nettikauppaan, joten niillä on valokuvaus puutarhassani lähipäivinä. Jokainen on yksilö, joten kuvaan ne erikseen. Niitäkin tulee sitten 20 kpl:n erä kerralla.

Talon tonttiasiat eivät juuri nyt tunnu edistyvän, mutta mietin, että minulla ei ole niin kiire asian kanssa, kun kuitenkaan en enää tänä syksynä ehtisi tontilla edistyä. Toki pidän silmäni auki sopivien paikkojen varalta edelleen.

Ei kommentteja: